Gwarancja Bed Room Style
Cały asortyment marki Bed Room Style objęty jest 2-letnią gwarancją otrzymywaną przez klienta w dniu sprzedaży w postaci dowodu zakupu. Gwarancja liczona jest od daty wydania towaru klientowi.
W sytuacji gdy kupujący pomimo widocznych wad wyrobu, zamiast natychmiastowego zgłoszenia reklamacji, kontunuował użytkowanie wyróbu bądź w jakikolwiek sposób dokonywał nieautoryzowanych zmian w jego wyglądzie, konstrukcji lub funkcjonalności traci gwarancję. Reklamacji nie podlegają roszczenia z tytułu różnicy w wymiarach +/- 2 cm.
Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę w trakcie trwającego okresu gwarancyjnego. Dokładny termin usunięcia niezgodności określa przyjmujący reklamację.
Utrata gwarancji następuje w sytuacji gdy:
- Wyroby używane były niewłaściwie lub niezgodnie z ich przeznaczeniem.
- Nie posiadają dowodu zakupu (faktura).
- Łóżka tapicerowane użytkowane były w wilgotności powietrza powyżej 80%.
- Dokonano wszelkiego rodzaju zabrudzenia, czy też zalania wodą lub innymi płynami.
- Klient dokonywał wszelkich zabiegów czyszczących lub konserwacyjnych.
- Wyroby uszkodzone zostały w trakcie wnoszenia i montażu, lub noszą ślady uszkodzeń mechanicznych lub nieuprawnionych napraw czy przeróbek, a także uszkodzeń termicznych, chemicznych i wszelkich innych spowodowanych działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania ze strony klienta.
- W trakcie niewłaściwego transportu mebli powstały szkody lub uszkodzenia wyrobu np. przeprowadzki.
Za wady nie uznajemy:
- Rożnice w twardości pianki tapicerskiej zastosowanych w wezgłowiach, boczkach lub bazach łóżek wynikające z ich gęstości lub zróżnicowanych wmiarów oraz zastosowanymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi.
- Różnice w odcieniu tkaniny wynikające z rodzaju użytego materiału.
- Zmian powstałych w trackie normalnego użytkowania mebla – pofałdowanie elementów podstaw łóżek, wezgłowi, siedzisk i oparć.