Reklamacje Bed Room Style
W celu zgłoszenia i jak najszybszego rozpatrzenia reklamacji prosimy o dokonanie przez Klienta uzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego wraz z dowodem zakupu oraz wysłanie na adres biuro@bedroomstyle.pl lub listownie do siedziby firmy:
TRUST Agata Rak
Perzów 67
63-642 Perzów
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia spowodowane zużyciem, starzeniem się i niewłaściwym użytkowaniem towaru. W sytuacji gdy towar dostarczany jest kurierem, w przypadku zewnętrznych i widocznych uszkodzeń mechanicznych opakowania powinien zostać sporządzony, w obecności kuriera doręczającego, protokół szkody. Jeżeli spisanie protokołu szkody nie było możliwe w przypadku doręczenia paczki należy niezwłocznie w ciągu 7 dni wezwać kuriera ponownie w celu spisania protokołu szkody. Po dokonaniu zgłoszenia przyjmujący reklamacje niezwłocznie ustali z Nabywcą sposób rozpatrzenia reklamacji lub termin wizyty, w celu dokonania oględzin reklamowanego mebla. Termin oględzin mebla ustalony będzie nie później niż 14-stego dnia od zgłoszenia reklamacji. W wypadku wad drobnych, nadających się do natychmiastowego usunięcia, przyjmujący dokona stosownej naprawy na miejscu, po dokonaniu oględzin.
W terminie do 14 dni od dnia oględzin Gwarant: – wystosuje pismo nie uznające reklamacji – uzna zgłoszoną reklamacje, ustalając termin, w którym meble zostaną zabrane i zostanie dokonana naprawa. W przypadku stwierdzenia braku podstaw do reklamowania mebli, wszystkie koszty, łącznie z kosztami transportu i naprawy ponosi Nabywca.
Utrata gwarancji następuje w sytuacji gdy:
- Wyroby używane były niewłaściwie lub niezgodnie z ich przeznaczeniem.
- Nie posiadają dowodu zakupu (faktura).
- Łóżka tapicerowane użytkowane były w wilgotności powietrza powyżej 80%.
- Dokonano wszelkiego rodzaju zabrudzenia, czy też zalania wodą lub innymi płynami.
- Klient dokonywał wszelkich zabiegów czyszczących lub konserwacyjnych.
- Wyroby uszkodzone zostały w trakcie wnoszenia i montażu, lub noszą ślady uszkodzeń mechanicznych lub nieuprawnionych napraw czy przeróbek, a także uszkodzeń termicznych, chemicznych i wszelkich innych spowodowanych działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania ze strony klienta.
- W trakcie niewłaściwego transportu mebli powstały szkody lub uszkodzenia wyrobu np. przeprowadzki.
Za wady nie uznajemy:
- Rożnice w twardości pianki tapicerskiej zastosowanych w wezgłowiach, boczkach lub bazach łóżek wynikające z ich gęstości lub zróżnicowanych wmiarów oraz zastosowanymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi.
- Różnice w odcieniu tkaniny wynikające z rodzaju użytego materiału.
- Zmian powstałych w trackie normalnego użytkowania mebla – pofałdowanie elementów podstaw łóżek, wezgłowi, siedzisk i oparć.